poniedziałek, 14 marca 2016

Początek początku

Cześć! Witajcie na moim blogu. Mam na imię Sylwia, niedługo skończę juz 18 lat. Interesuję się modą, urodą, fotografią, śpiewem, grafiką. Na tym blogu znajdziecie namiastkę wszystkiego, totalny lajfstajl. Długo się zbierałam, żeby otworzyć ten blog, ale jednak chęć by dzielić się z cząstką mojego życia z innymi była silniejsza.
Mam nadzieję, że Was zaciekawię i zostaniecie ze mną na dłużej :)
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga, by być na bieżąco i wiedzieć o każdym nowym poście! :)

© weheartit.com

1 komentarz:

  1. czekam na kolejne posty :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz zostawiony na blogu. Niesamowicie mnie to motywuje :) ♥ Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga - zostaw w komentarzu aktywny link, a na pewno to zrobię :) ♥ Nie wymieniam się obserwacjami. Zależy mi na czytelnikach, a nie pustych obserwacjach.