niedziela, 27 marca 2016

Wielkanoc

Cześć :) Jak Wam mijają święta? Ja byłam już w kościele, za godzinkę idziemy na obiad do mojego brata, więc chcę jeszcze przed wyjściem wstawić dla Was post. Jakkolwiek wczorajsza pogoda sprawiała, że miałam ochotę jedynie leżeć w ciepłym łóżeczku i oglądając ulubiony serial... tak dzisiaj jest już o niebo przyjemniej. Nadal rześko, ale wyszło słonko.

Z okazji tych świąt Wielkiej Nocy chciałabym życzyć Wam wszystkim zdrowych, 
spokojnych dni spędzonych w gronie tych najbliższych. 
Niech pogoda ducha towarzyszy Wam w trudach każdego dnia. 
Smacznego jedzonka oraz mokrego Dyngusa! :D




2 komentarze:

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz zostawiony na blogu. Niesamowicie mnie to motywuje :) ♥ Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga - zostaw w komentarzu aktywny link, a na pewno to zrobię :) ♥ Nie wymieniam się obserwacjami. Zależy mi na czytelnikach, a nie pustych obserwacjach.