wtorek, 2 sierpnia 2016

[DIY] Geometryczny jelen

Witajcie, cześć i czołem. Dawno do Was nic nie skrobałam, ale miałam małe zawirowania, koniec roku, poprawianie ocen, prawko (zdane już!).
Ostatnio hitem stało się wszystko co geometryczne - tatuaże, zdjęcia, obrazy, wszelkiego rodzaju dekoracje. I ja dzisiaj przychodzę do Was z postem, gdzie zaprezentuję jak wykonać takiego jelonka.
Dodam, że to samo możecie zrobić z jakimkolwiek innym zwierzątkiem, postacią czy widokiem.

Do wykonania mojego obrazu wykorzystałam:

  • kawałek deski, do której łatwo wbić gwoździe,
  • krótkie gwoździki,
  • czarną nić.

Zaczęłam od wydrukowania konturów mojego motywu. Przytwierdziłam go do deski, by nie poruszał się w trakcie pracy. Następnym krokiem było przybijanie gwoździków w najbardziej wysunięte punkty, a także wszelakie załamania oraz punkty przecięć.

Po skończeniu wbijania gwoździków pomalowałam ich łepki na czarno, by później nie gryzły się kolorystycznie z nicią :) Następnie wystarczy oderwać papier, aby została sama deska z gwoździami.


Pozostała najbardziej pracochłonna część pracy, czyli... nawijanie nici. Zaczynając to robić nie spodziewałam się, że zajmie mi to aż tyle czasu! Ale nie zniechęcajcie się, to naprawdę dobry sposób na nudę :)
Pomiędzy każdymi dwoma gwoździkami kilka razy przeplatałam nić, by kontury były lepiej widoczne. Warto wydrukować sobie jeszcze raz naszego jelonka, by wiedzieć pomiędzy którymi dokładnie gwoździkami mamy przeplatać. Ja dodatkowo zaznaczałam sobie kolorami, które części mam już zrobione. Naprawdę można się pogubić!



Po wielu, wielu godzinach praca jest gotowa. Myślę, że jednak ostateczny wygląd rekompensuje poświęcony na to czas :)


Jak podoba Wam się taki sposób wykonania oraz pomysł? Dzielcie się swoimi spostrzeżeniami. Może robiliście już kiedyś coś podobnego?

20 komentarzy:

  1. Jeju, cudowny! Kocham jelenie, to takie piękne majestatyczne zwietrzęta. W miarę możliwości postaram się wykonać podobnego, świetny pomysł!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt na prawdę jest niesamowity! Małe coś a widać jak wiele szczegółów się na to złożyło :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się podoba i robi wielkie wrażenie!! Jak tylko znajdę deskę to biorę się do roboty!
    Dodaje do zakładek, a później do obserwujących - Jestem na telefonie i nie mam jak wejść na komputer...

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdanego prawka! O tak, faktycznie ostatnio jest szał na wszystko, co geometryczne, mi się podobają szczególnie tatuaże. Ten jelonek jest świetny, jednak ja nie mam talentu ani cierpliwości do zrobienia takiego, mimo to fajnie sobie chociaż popatrzeć, bo wyszedł naprawdę cudowny ;)
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      O tak, te geometryczne tatuaże to także moja miłość *-*

      Usuń
  5. kiedyś chciałam spróbować tego typu sztuki, ale w ogóle nie pomyślałam, że można w taki prosty sposób zrobić coś tak fajnego, ja osobiście zrobiła bym tego jelenia trochę większego :)

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, jeśli miałabym robić drugi raz to też zrobiłabym większego.
      Ale cóż, człowiek uczy się na błędach :D

      Usuń
  6. świetne :D

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  7. wow pomysł świetny! super to wygląda :)
    uwielbiam takie obrazki z motywem jelenia:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super pomysł, na pewno coś takiego zrobię tylko muszę sobie wzór wymyślić :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś gdzieś widziałam zdjęcie tak wykonanego przedmiotu, ale nie miałam pojęcia jak ktoś to zrobił. Świetny pomysł, wygląda cudownie!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdania prawka! ;)
    Świetny pomysł na tego jelenia, jest taki "tumblr'owy" :D


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Nie powiem, zainspirowały mnie ostatnio takie tumblr'owe klimaty, więc na pewno coś w tym stylu się jeszcze pojawi :D

      Usuń
  11. nigdy tego nie robiłam ;) wygląda ciekawie
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny Ci wyszedł! :) Bardzo lubię geometryczne rysunki i tatuaże zwierząt. Takiego nitkowego jelenia jeszcze nie widziałam, ale jestem nim zachwycona. Opłacało się włożyć w niego tyle pracy :)

    Jakiś czas temu pytałaś na moim blogu gdzie kupiłam zmywacz do paznokci z acetonem za 4 zł, kupiłam go w Rossmanie. Wybacz, że dopiero teraz odpowiadam, ale jakoś przeoczyłam ten komentarz i pytanie :(


    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega się cieszę, że się podoba :)
      Ojej już nawet sama zdążyłam zapomnieć o tym zmywaczu! Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  13. Ale cudowne!♥ Wygląda świetnie, kiedyś w szkole robiłam coś podobnego ale była to mapa polski:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz zostawiony na blogu. Niesamowicie mnie to motywuje :) ♥ Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twojego bloga - zostaw w komentarzu aktywny link, a na pewno to zrobię :) ♥ Nie wymieniam się obserwacjami. Zależy mi na czytelnikach, a nie pustych obserwacjach.